მედია თავის სივრცეში სკანდალური ინფორმაციის და რადიკალური პოლიტიკური ნარატივებით გაჯერებული პოზიციების გავრცელების ტენდენციებს საზოგადოების დაკვეთით ამართლებს, საინტერესოა — არის თუ არა, რეალურად, საზოგადოების დაკვეთა ის, რასაც მედია გვთავაზობს? — ამ კითხვას პროფესორი მარინე ჩიტაშვილი ასე პასუხობს:
„აბსოლუტურად არ ვეთანხმები პოზიციას, რომ ეკრანზე ჩანს ის, რაც საზოგადოების დაკვეთაა და ამას აქვს მარტივი მიზეზი: მედია იქცევა ისე, არა როგორც საზოგადოება მოითხოვს, არამედ მედია იქცევა ისე, რომ მან რაც შეიძლება მეტი ყურადღება მიიპყროს! — ანუ, ეს ორი სხვადასხვა რამაა. მედია ცდილობს, რომ მოიპოვოს რაც შეიძლება მეტი მაყურებელი და ამისათვის ის აკეთებს ყველაფერს, მაგრამ მაყურებლობა არ ნიშნავს იმას, რომ ამაზეა დაკვეთა. როდესაც სხვა არაფერი არ არის ტელევიზორში, ასეთ შემთხვევაში, მედია ასაღებს ამას ისე, თითქოს ამაზეა დაკვეთა. ამიტომ, ნურცერთი მედია და, უმეტესობა, ყოველ შემთხვევისათვის, მთელი თავისი გადაცემების ბადით ნუ დაიკვეხნის, რომ ისინი ასრულებენ დაკვეთას.
მედიაში ასრულებენ ან პოლიტიკური კონიუნქტურის დაკვეთას, ან საკუთარი ფინანსური შემოსავლების მიზნის დაკვეთას, ან კიდევ მათ მიერ შექმნილ ფანტომს — რაც შეიძლება ბევრმა ხალხმა მოუსმინოს. ბევრი რას ფიქრობს, როგორ ფიქრობს, ეხმიანება მათ თუ არ ეხმიანება და ასე შემდეგ, ამაზე არცერთ მედია საშუალებას არ აქვს აქცენტი გაკეთებული. ჩემი აზრით, მედია, უბრალოდ, არ ასრულებს თავის ფუნქციას, რაც მან უნდა შეასრულოს“, — აცხადებს მარინე ჩიტაშვილი.